לצלוח את הסערה מאת סמנתה טאוול

"לצלוח את הסערה" הוא הספר השני בסדרת "סערה אדירה". את הספר הראשון דיי אהבתי כי למרות שהיה צפוי היה בו איזשהו קסם מיוחד, והיו בו נושאים מעניינים. בגלל שאהבתי את הראשון חיכיתי לשני ולקחתי אותו בהטבת בזק האחרונה.


זהו המשך הסיפור של טרו וג'ייק
לאחר שבספר הקודם טרו מסכימה להתחתן עם ג'ייק הם עוברים לגור ביחד.
טרו צריכה להתמודד עם הקנאה בגלל עברו של ג'ייק, בעוד שג'ייק צריך ללמוד לחיות עם הפחדים שלו ונטיות השליטה שלו.
הדרך לאושר ועושר של טרו וג'ייק ארוכה ומפותלת והם עוברים אירועים שעלולים להרוס הכל
האם ג'ייק וטרו ישרדו? תקראו ותגלו


באמת שחיכיתי לספר הזה, ומאוד רציתי להנות ממנו אבל לצערי זה לא קרה. את הספר הזה סיימתי בתוך יומיים כי הוא מאוד קצר, קליל והכי גרוע צפוי. ידעתי מה הולך לקרות עוד לפני שהדברים קרו.
הכתיבה בספר קלילה וזורמת, והתרגום לרוב גם תאם את זה. פחות התחברתי שהוכנסו מילים גבוהות שלא מתאימות לדמויות או לסיטואציה. הדבר הטוב שאני יכולה להגיד שלא נתקלתי בשגיאות הדפסה.
כמו שאמרתי הספר היה לי צפוי מדי. ההריון, הפחד של ג'ייק מזה, תאונת הדרכים הכל היה צפוי ולא הרגשתי שום מתח או ציפייה בספר. כל "הגמילה" של ג'ייק מסמים, אלכוהול וסגריות התרחשה יותר מדי מהר בספר שפשוט היה לי לא אמין.
אהבתי את האזכורים של השירים בספר. כמעט כולם מופיעים בפלייליסט הרגיל שלי
לדמות של טרו הצלחתי להתחבר קצת. היא עקשנית, מגוננת, חברותית ובעלת עמוד שדרה. מה שפחות אהבתי בה זה את הקנאות שלה ואת העובדה שהיא מוכנה לעשות דברים כדי לנקום בג'ייק
נהנתי מהדמות של ג'ייק אבל לא התלהבתי ממנה יותר מדי. ג'ייק הוא רוקיסט טיפוסי, ואפשר להגיד שהוא אלפא מייל, אבל לא ברמה שתגרום לי לאהוב או לשנוא אותו יותר מדי. הוא נאמן, מגונן ובעיקר עקשן.

את האמת אני הרגשתי שהספר הזה מאוד מיותר בסדרה ושהוא לא תורם כלום.
נתתי לו 2.5-3 כוכבים וגם זה בנדיבות


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover