עונת החתונות מאת ליסה קלייפס

עונת החתונות הוא הספר הראשון שאני קוראת של הסופרת, ועד לפני כשבועיים לא שמעתי עליו בכלל. בימים האחרונים חיפשתי משהו קליל וזורם לקריאה והחלטתי לתת צאנס לספר הזה.

זהו הסיפור של אייברי וג'ו
אייברי הקימה עם אחותה סופיה עסק: הן מארגנות חתונות ואירועים, אך אייברי לא מאמינה באהבה ונישואים, לפחות לא בשבילה.
באחת החתונות הגדולות שהן מארגנות אייברי נתקלת בג'ו טרוויס, אחד הרווקים העשירים והמבוקשים בטקסס, כאשר הוא מציל אותה מעקרב. אייברי בטוחה שג'ו הוא אחד הצלמים של האירוע ומתחילה לחלק הוראות, אך כשמתגלה הטעות היא ממהרת לעזוב ולחזור לעיסוקיה, אבל ג'ו לא מוכן לוותר בכזו קלות.
ג'ו נמשך לאופי ולמראה של אייברי ושניהם מרגישים את המשיכה, אך עברה של אייברי גורם לה לברוח ולהתרחק.
כשאייברי נבחרת לארגן את חתונת השנה בטקסס היא מבינה שעליה להתמודד עם עברה ועם ג'ו, אך הדבר לא פשוט
מהו עברה של אייברי? האם החתונה תצא לפועל? האם ג'ו יצליח לכבוש את אייברי? תקראו ותגלו


את הספר הזה סיימתי תוך פחות מ24 שעות. הוא חמוד וקליל ומשעשע ובעיקר כתוב טוב, ובאמת שסיימתי אותו בתחושה טובה. ואז גיליתי שהספר הזה הוא ה4 בסדרה, ולא ספר בודד כמו ששווק. כל ספר בסדרה עוסק בזוג אחר, אך כולם משפחה וכשקוראים את הספר הזה מתגלים פרטים שיכולים להרוס את הספרים האחרים. אותי זה מרגיז שלא היה גילוי בנושא ולא ניתנה לי האופציה להחליט אם לקרוא את כולם לפי סדר באנגלית או לקרוא רק את הספר הזה.

הספר הזה הוא אחד הספרים הקלילים והחמודים שקראתי. מצאתי את עצמי מחייכת או מגחכת די הרבה במהלך הספר. הוא רומנטי אבל לא ארוטי והוא כתוב בצורה נהדרת. התרגום היה טוב ולא נתקלתי בשגיאות תרגום או עברית, אבל כן הציק לי שתרגמו את השם מיה למיא.

אהבתי מאוד את הדמות של ג'ו. הוא איש משפחה, הוא רגיש,מצחיק, מדי פעם מתנהג כמו איש מערות והוא ילחם עבור הדברים החשובים באמת. הוא אוהב לחיות את החיים ולעשות את הדברים שהוא אוהב, ולמרות שהוא מגיע מאחת המשפחות העשירות של טקסס כסף לא מעניין אותו והוא מעדיף להתנהג כמו אדם רגיל מאשר VIP.
נהנתי מאוד לקרוא את הדמות של אייברי. היא עקשנית, קשוחה, פרפקציוניסטית, שתלטנית אבל היא גם מאוד רגישה ופוחדת להיפגע. יש לה בעיות של חוסר ביטחון עצמי שמתבטא בעיקר בהופעה חיצונית, והעבר שלה גורם לה לחשוב שאהבה זה לא בשבילה.
דמויות המשנה היו מעולות בספר ותרמו לעלילה הקלילה והמשעשעת

סך הכל ספר קליל שמתאים לניקוי ראש ולהעביר איתו כמה שעות בכיף. אני נתתי לו 3.5-4 כוכבים
ניתן לרכוש את הספר דיגיטלי ומודפס

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover