לבבות זכוכית מאת קלייר קונטרראס

לפני שהספר הזה תורגם ע"י הוצאת "ספר לכל" לא שמעתי עליו בכלל, אבל התקציר שלו משך אותי, ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הלוחשות לספרים" ביקשתי לסקר אותו וכך קיבלתי את הספר.
זהו אמנם ספר ראשון מסדרה, אך ניתן לקרוא אותו כסטנדאלון (ספר בודד)

זהו הסיפור של אסטל ואוליבר.
לפני כשנה, ארוסה של אסטל נפטר, וכעת בניסיון להמשיך הלאה ולשקם את חייה היא עוברת לגור בביתו של אחיה, שם נכנס חזרה לחייה אוליבר חברו הטוב מילדות.
אוליבר, פחות או יותר גדל בבית של אסטל, ותמיד ראה אותה כאחות קטנה, עד שערב אחד הכל משתנה מבחינתו. אך אוליבר פוחד לתת לרגשותיו להרוס את התכניות שלו ואת החברות שלו עם ויקטור אחיה של אסטל.
לאוליבר ולאסטל יש היסטוריה כואבת. אוליבר נחוש לתקן את מה שהרס, בזמן שאסטל נלחמת לשמור על ליבה שלם. שני דברים שלא תמיד הולכים יחד.
האם ניתן לתקן את מה ששבור ולהמשיך הלאה? מה יקרה ביניהם? תקראו ותגלו



אני מאוד אהבתי את הספר הזה. הספר משלב, סיפור אהבה עם סיפור של הזדמנות שנייה, רומנטיקה ומעט הומור. הספר כתוב בצורה מושכת שמצליחה לנגוע ולרגש. הספר כן מכיל סקס, אבל הוא מגיע במקומות הנכונים והוא לא עיקר הספר. מאוד אהבתי שהפרקים בהווה הם מנקודת המבט של אסטל, ופרקי העבר מנקודת המבט של אוליבר, וככה אפשר להכיר את שניהם.

את התרגום של הספר מאוד לא אהבתי. הוא הרגיש לי שזה תרגום שנעשה ע"י גוגל טרנסלייט, והדברים תורגמו מילולית מדי, לא פעם עברתי לספר באנגלית בשביל להבין על מה מדובר. נתקלתי בשגיאות הדפסה, ושגיאות תרגום ואפילו בשגיאות בהערות שוליים. לדעתי התרגום לא טוב, וההמלצה שלי לקרוא בשפת המקור.

את הדמות של אסטל מאוד אהבתי. היא אישה חזקה, ובגיל 26 היא כבר עברה שברון לב, אהבה חדשה, מוות של ארוסה והגשימה את עבודת חלומותיה. היא יודעת שאוליבר רעיל מדי בשבילה, ולמרות השנים שעברו, שברון הלב עדיין טרי והיא נלחמת כדי לשמור על ליבה שלם. היא נאמנה, ועוזרת למי שרק צריך. הכי חשוב היא יודעת לעמוד על שלה ולהילחם.
את הדמות של אוליבר גם אהבתי. למרות שמתארים אותו בספר כבליין, וכסוג של וומנייזר, הוא ממש לא ככה. לימודי הרפואה והעבודה חשובים לו כמעט יותר מהכל, אבל ברגע שאסטל חוזרת לחייו הוא נחוש לכפר על העבר. הוא מוכן להודות בטעויות שלו, הוא נאמן ומגן על מי שחשוב לו, והוא ילחם כדי להשיג את מה שהוא רוצה.
דמויות המשנה בספר תרמו המון לעלילה, והם מככבים בספרי ההמשך בסדרה ואני מחכה לקרוא אותם.


הספר הזה מקבל ממני 3.5 כוכבים (בגלל התרגום הלקוי)


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover