להסתבך איתך מאת אמה צייס

את הספר הזה קראתי לפני יותר מ3 שנים באנגלית, וחזרתי אליו כמה פעמים. מהפרק הראשון שלו התאהבתי בכתיבה של הסופרת, ומאז קראתי כל מה שפורסם. כששמעתי שהספר הזה סוף סוף יוצא בעברית שמחתי מאוד ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסקירה.
זהו הספר הראשון בסדרה.

זהו הסיפור של דרו וקייט.
דרו הוא בנקאי השקעות שעובד בחברה המשפחתית. הוא פלייבוי והוא תמיד משיג את מה שהוא רוצה. הוא עובד קשה ויודע לחגוג כמו שצריך. באחד הערבים שהוא יוצא לבלות הוא פוגש למספר דקות בבר בחורה מושכת שמסקרנת אותו ולא יוצאת לו מהראש. דרו מופתע לגלות שאותה בחורה היא קייט, העובדת החדשה במשרד.
בין קייט לדרו קיימת משיכה מינית חזקה, אך קייט המאורסת מצליחה לשמור מרחק. כאשר קייט ודרו צריכים לעבוד ביחד מתפתחת בניהם יריבות, שמובילה לחברות. דרו הוא פלייבוי, הוא לא רגיל לרצות מישהי שלא רוצה אותו והמצב הזה חדש לו.
היחסים בין קייט לדרו עוברים עליות ומורדות. איך זה יגמר? תקראו ותגלו

אני מאוד מאוד נהנתי מהספר ואני אוהבת אותו. הכתיבה בספר הזה קלילה וזורמת, והוא קל לקריאה גם באנגלית וגם בעברית. הדבר שהכי מושך אותי בספר זה שהוא כתוב כולו מנקודת המבט של דרו. הספר קליל וחמוד, מלא הומור, רומנטיקה וציניות והסקס בו הוא לא העיקר.
כשהתחלתי לקרוא את הספר חששתי מהתרגום ופחדתי שהחוויה שלי מהספר תהרס. לצערי לא ממש אהבתי את התרגום. נתקלתי בשגיאות של הדפסה ובשגיאות תרגום (היו משפטים שתורגמו מילולית מדי), ובאופן כללי הרגשתי שהתרגום הזה היה מאולץ מדי ומצוחצח מדי.
הדמות של דרו היא אחת מהאהובות עלי. הוא מניאק והוא יודע את זה, אבל הוא גם ציני, מצחיק, אוהב, מגונן, שחצן ופשוט דמות מהנה. אהבתי את "התובנות" הגבריות שהוכנסו בספר. דרו הוא בחור מפונק, והוא לא מכחיש את זה. הוא לא מכחיש את זה שהוא פלייבוי ושהוא רגיל לקבל את מה שהוא רוצה, ולראות אותו הופך לבחור משקיען ורומנטי, אלו הדברים שמשכו אותי בדמות. הוא יקטר אבל הוא אוהב את המשפחה שלו ואת החברים ואת העבודה שלו, אבל הוא אוהב גם להנות והוא גם יודע להגן ולהיות רגיש
קייט היא דמות מהנה. היא לא באה מכסף, אבל היא נלחמה להשיג את כל מה שיש לה. יש לה מצפון, והיא נאמנה. היא צינית ויצירתית, עובדת קשה והיא קשוחה אבל היא גם יודעת להיות סקסית ומשוחררת כשצריך.
דמויות המשנה בספר הזה היו מעולות לדעתי. הן תרמו המון בעיצוב הדמויות והעלילה ותרמו לציניות ולהומור שעוטף את הספר.
במקור הספר הזה קיבל ממני 5 כוכבים אבל בגלל שלא התחברתי לתרגום אני נותנת לו 4 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי