כלוב שבור מאת ליהי שן

"כלוב שבור" הוא ספר ההמשך של כלוב זהב, והוא המשך סיפורם של עדן וארי.  (לקריאת הסיקור על כלוב זהב: https://goo.gl/eMlEYv)
את הספר הראשון קראתי ממזמן כשרק יצא, ולמרות שהיו בו הרבה דברים שהפריעו לי עדיין הסתקרנתי לקרוא את ההמשך, ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור


זהו  המשך הסיפור של עדן וארי
לאחר הרצח של אחד מגדולי העולם התחתון סער שניידר, ארי ויד ימינו בועז נכנסים לכלא, בחשד למעורבות בסיפור. עדן, שבנתיים מגלה שהיא בהריון ,מחליטה להגן על נכסיו של ארי ולנהל את "העסק" בהעדרו. כאשר מאפיונר חדש וצעיר נכנס לתמונה, ומנסה להשתלט על עסקיו של ארי, עדן יוצאת למלחמה. כשארי חוזר לתמונה נראה שהדברים נרגעים וחוזרים לנורמל, אבל בעולם התחתון השקט אף פעם לא נשמר להרבה זמן
רוצים לדעת איזה מהמורות עדן וארי הולכים לעבור? תקראו ותגלו.



את הספר הזה לקח לי פחות מיום אחד לסיים. בספר הראשון, הרגשתי שהכתיבה, והעריכה לקו בחסר. בספר הזה הרגשתי שיפור מאוד משמעותי בשני התחומים, ומצאתי את עצמי נהנית יותר מהספר. אהבתי שיש שילוב של פרקים גם מנקודת המבט של ארי וגם מנקודת המבט של עדן.
לא הצלחתי להתחבר יותר מדי לעדן. אני מבינה את הרצון שלה להגן על עצמה, משפחתה ועל "העסק" , אבל עדן היא בחורה בת 23, שעד לפני שנייה הייתה מלצרית, ועכשיו היא מנסה לנהל את העולם התחתון שהיא שונאת. אני חושבת שהדבר שהכי מפריע לי בדמות של עדן שהיא דמות שטחית יחסית ואותי אישית היא לא הצליחה לעניין. לא הרגשתי שיש בה משהו מיוחד או שונה לעומת דמויות בספרים אחרים שקראתי
ארי הוא סוג של אלפא מייל, אבל לא מהסוג שאני אוהבת. הוא ערס חד וחלק, אבל יש בו גם צד עדין ואנושי. הצלחתי להתחבר לדמות שלו ולרגשות שלו יותר מאשר לרגשות של עדן, ולדעתי הוא דמות הרבה יותר אמינה ומעניינת.
נאמר מספר פעמים שהספר הזה מבוסס על סיפור אמיתי. לי אישית קשה להאמין לזה, אבל מבחינת עלילה דמיונית הספר לא רע. יש בספר שילוב טוב של אקשן, דרמה, סקס ורומנטיקה, אבל אני אישית הייתי רוצה לראות עוד טיפה אקשן. בנוסף היו הרבה דברים שהיו לי צפויים מדי וחלקם קצת קיטשיים. הדוגמא הכי טובה שלי לזה זה האפילוג, שבו רם רוצה לברוח להתחתן בלאס וגאס. רם והחברה שלו ישראלים, ובריחה לוגאס להתחתן זו מחשבה מאוד הוליוודית ודיי קיטשית.
למרות הדברים שהפריעו לי כן נהנתי מהספר ואני נותנת לו 3.5-4 כוכבים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover