נעולה עלייך מאת לורלין פייג'

לפני כשנתיים שמעתי על הספר הזה בפעם הראשונה כשחברות התחילו לקרוא את הספר הזה באנגלית, ומאז הוא נמצא אצלי ברשימת קריאה. זהו הספר הראשון מתוך סדרה שתורגם ע"י "ספר לכל" ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור.

זהו סיפורם של הדסון ולייני.
לייני, בת 26 ובוגרת תואר שני בעסקים, עובדת כברמנית במועדון שעומד בפני מכירה. ערב אחד במהלך משמרת, היא פוגשת בגבר מסתורי והיא אינה מסוגלת להסיר את עיניה ממנו. שבוע לאחר המפגש, מתברר שהגבר המסתורי הוא הדסון, הבעלים החדש של המועדון.
הדסון נמצא בבעיה. הוריו וחבריהם מנסים לגרום לו להתחתן עם אישה שהוא לא רוצה. כדי למנוע את החתונה, הוא מציע ללייני לשחק את חברתו בפני הוריו, ובפני העולם כולו, והוא ימחק את חובותיה. למרות שהוא מציע לה הסכם בלי רגשות רומנטיים, הדסון לא מוכן לוותר על המשיכה המטורפת בניהם והוא מנסה לשכנע אותה להסכים להסכם ולסקס לא מחייב
עד אותו הרגע לייני קיבלה תמיכה כספית מאחיה, אך כעת היא עומדת ברשות עצמה, וההצעה של הדסון מושכת אותה, אך ללייני יש בעיות נפשיות. היא נקשרת מהר והופכת לאובססיבית. הדסון לא בורח מזה, וההסכם יוצא לדרך.
איך הדברים יגמרו? תקראו ותגלו


אני נהנתי מהספר, אבל אני חושבת שאם הייתי קוראת אותו לפני שנתיים, ולפני שנחשפתי לספרים אחרים הייתי אוהבת אותו יותר. הכתיבה קלילה וזורמת אבל הספר צפוי לי מדי.
אני אישית לא התחברתי לתרגום בכלל. לצערי נתקלתי במספר טעויות הדפסה, והרגשתי שניסו "לצחצח" את הספר יותר מדי, ושהתרגום לא הכי אחיד (חצי ראשון של הספר הרגיש לי יותר רשמי מהחצי השני מבחינת התרגום). אני אוהבת ספר שכתוב בשפה גבוהה, אבל אי אפשר לתרגם ספר שכתוב בשפה עממית לשפה גבוהה. הספר הזה עוסק בחלק גדול ממנו בסקס, ובמשפטים שנועדו למשוך את הקוראים ולחרמן את הדמויות להשתמש במילה כמו פות במקום כוס הורס את האפקט.
חיבבתי את הדמות של לייני אבל לא התחברתי אליה. היא משכילה ועוקצנית אבל היא תלותית ואובססיבית מדי לדעתי, למרות שזה חלק מהסיפור שלה, משהו בקטע הזה לא עבד לי כמו שצריך ולא היה לי אמין. אהבתי שהיא חברותית, ושלמרות הבטחון העצמי הנמוך שלה מדי פעם היא יודעת לפתח עמוד שדרה כשצריך.
לא הצלחתי להתחבר להדסון. הוא מאוד תבניתי. המיליונר השרוט שאף פעם לא היה עם חברה אמיתית. חסר לי בו עוד עומק, ולמרות שהוא יודע להשיג את מה שהוא רוצה הוא לא האלפא מייל שאני אוהבת.
אני אוהבת ספרים שמשלבים בעלילה מתח, טוויסטים הומור ועוד... לצערי זהו רומן ארוטי בלי תוספות, והסקס לוקח חלק גדול מהעלילה, אבל לא גדול מדי לדעתי.

למרות שהספר צפוי, אני סקרנית לדעת איך הסיפור ממשיך, ואני נתתי לספר 3.5 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover