Royally Screwed by Emma Chase

אחרי שקראתי את הרשעה, חיפשתי לקרוא ספר קליל ומתוק, ובדיוק יצא הספר הזה, ומההכרות שלי עם הכתיבה של אמה צייס, ידעתי שזה בדיוק הספר שאני צריכה לקרוא.
אמה צייס כתבה כמה מהספרים האהובים עלי, והם תמיד מתוקים, קצת צפויים, אבל עם הומור וציניות טובה.
זהו הספר הראשון מתוך סדרה (עוד לא ידוע כמה ספרים יהיו, והבא יוצא בפברואר)

זהו הסיפור של ניקולס ואוליביה.
ניקולס הוא נסיך ויורש העצר של ווסקו. הוריו נהרגו כשהיה נער, וכעת סבתו, המלכה, שולחת אותו לניו-יורק למצוא ולהחזיר את אחיו הסורר הביתה, ודורשת ממנו, לבחור לעצמו כלה מהאצולה עד סוף הקיץ. ניקולס אינו מעוניין להתחתן, אך הוא יודע שזמנו תם ועליו להתמסד. ככה ניקולס מוצא את עצמו בניו-יורק שיכור.
כשאוליביה, ניו-יורקית מלידה, הייתה נערה, אמה נרצחה והשאירה את אוליביה לדאוג לעסק המשפחתי: בית קפה קטן שהמומחיות שלו היא הכנת הפאי. העסק שורד אך בקושי ואוליביה קורעת את עצמה בהכנת הפאי, התעסקות עם הספקים והלקוחות, ודאגה לאחותה בת ה-17, ולאביהם השיכור.
לילה אחד, בזמן סגירת העסק ניקולס השיכור נכנס יחד עם חברו לבית הקפה, ומציע לאוליביה כסף שתשכב איתו, והערב הזה נגמר באסון. ניקולס שמתעורר למחרת מההנגאובר שלו מגיע חזרה לבית הקפה להתנצל, ומשום שאינו רגיל שנשים מסרבות לו הוא מחליט לרדוף אחרי אוליביה עד שתסכים לצאת איתו, או יותר נכון להיכנס למיטתו.
שניהם מופתעים כשהקשר בניהם מתפתח מהר יותר ממה שציפו, והם מחליטים לבלות את הקיץ ביחד ובסופו להיפרד, אך תכניות לחוד ומציאות לחוד.
איך הסיפור נגמר? תקראו ותגלו


אני כל כך שמחה שקראתי את הספר הזה, הוא פשוט מעולה. אם ראיתן ואהבתם את הסרט "יצאת נסיך" אני מבטיחה שתאהבו גם את הספר הזה.
הכתיבה בספר הזה קלילה,מתוקה, מלאת הומור וציניות ויש בעלילה כל מה שצריך להיות: גיבור חתיך עם מבטא, גיבורה עם אופי חזק, הומור, ציניות, סיפור אהבה גדול מהחיים וגם ארוטיקה טובה שלא הורסת את הספר. אני חושבת שהכל מאוזן בספר הזה, אמירות סקסיות לצד רגשות, סיפור אהבה לצד ארוטיקה, חלומות לצד מציאות.
ניקולס הוא דמות מעולה לדעתי. הוא נסיך שגדל וקיבל את כל מה שאי פעם רצה, והוא מציג לעולם את הדמות שהם חושבים שהוא צריך להיות. בפועל ניקולס שירת בצבא, ואכפת לו מהאנשים בארצו. הוא מכיר את הכאב בלאבד מישהו שקרוב אליו. הוא ציני, מצחיק, רגיש, סקסי, נאמן ופשוט דמות ממכרת עם מבטא כובש.
את אוליביה מאוד אהבתי. היא אישה חזקה, שלא אוהבת להפגין חולשה. לוקח לה זמן להיפתח, וכסף לא מעניין אותה. היא רגישה, ונאמנה ויש לה עמוד שדרה.
אני חושבת שדמויות המשנה שהוכנסו לספר כמו הנרי, אלי, פני והמלכה תורמים המון והופכים את הספר הזה ליותר מוצלח.
הספר צפוי מאוד, במיוחד סופו, אך הוא עדיין מעניים ומצחיק וסיימתי אותו תוך יומיים
אני ממליצה עליו בחום והוא מקבל אצלי 5 כוכבים.

נכון להיום הספר לא תורגם, וניתן למצוא אותו באמזון.


https://www.goodreads.com/book/show/29991719-royally-screwed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי