מכור לחטא מאת מוניקה ג'יימס

הספר הזה (שהוא הראשון בסדרה) נמצא אצלי ברשימת הקריאה כבר הרבה זמן, ועכשיו כשהוא יצא בהוצאת "קטיפה" החלטתי סוף סוף לקרוא אותו. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הלוחשות לספרים" קיבלתי אותו לסיקור.

זהו הסיפור של דיקסון מתיוס.
דיקסון הוא פסיכיאטר בשנות ה-30 לחייו, והוא מכור לסקס. כל דבר מחרמן אותו, והוא נוטה לנצל את כל ההצעות המיניות שהוא מקבל. אבל למרות הכל הוא מתחיל להרגיש חלול, וקצת לתעב את עצמו. עברו לא מאפשר לו להאמין או לסמוך על המין הנשי יותר מדי.
ערב אחד, בעת שהות במועדון שהוא וחבריו אוהבים, הוא מציל את מדיסון מידיו של חבר מתעלל. למרות שמדיסון צעירה ממנו בלפחות 10 שנים, ולמרות הידיעה שהיא טובה מדי בשבילו דיקסון מוצא את עצמו נמשך אליה.
בזמן שדיקסון מתמודד עם הרגשות שמדיסון מעוררת בו, נכנסת לחייו ג'ולייט, מטופלת שמכורה למין, המציעה לו את החלום של כל גבר טיפוסי בניו-יורק.
כעת דיקסון צריך לבחור באיזו דרך ללכת, והמסע מלא מהמורות
במי דיקסון יבחר? איך הכל יגמר? תקראו ותגלו


לצערי הרב, לא התחברתי לספר הזה. הוא נחמד, אבל אני חושבת שהוא מאוד שטחי וחוץ מסקס, סקס, ועוד קצת סקס אין בו כלום. יש בו סיפור אהבה (אם אפשר לקרוא לזה ככה) אבל לצערי הוא לא לוקח חלק משמעותי כפי שהיה אמור לקחת. הספר היה לי מאוד מאוד צפוי וכבר ב20% מהספר הבנתי את הטוויסט שמתגלה רק בסוף.
הכתיבה בספר מאוד קלילה וזורמת, עם מעט ציניות והומור. התרגום היה מעולה, ולא נתקלתי בשגיאות או טעויות. רוב הספר מסופר מנקודת המבט של דיקסון, אבל מדי פעם יש פרק מנקודת המבט של מדיסון.
את הדמות של דיקסון לא אהבתי בכלל. חוץ מסקס, ומעט עבודה אין לו עניין בשום דבר אחר. הוא לא אלפא מייל אלא בחור נצלן, ואפילו העבר שלו לא גורם לי לחבב אותו.
את הדמות של מדיסון דיי אהבתי. היא צעירה, חכמה, דיי תמימה, וגם לה יש עבר קשה. הייתי רוצה שהיא תיקח חלק יותר משמעותי בסיפור.
את הדמות של ג'ולייט לא אהבתי בכלל. היא זנותית, סחטנית ופשוט שטחית.
הספר גדוש בסצנות סקס, אזכורים של סקס ודיבורים על סקס. סקס הוא הנושא המרכזי בספר, ולא הייתה לי בעיה עם זה אם זה היה מאוזן נכון וכתוב בצורה מעניינת או מושכת.

אני לא יודעת אם אמשיך לספר השני או אם אמליץ לאחרים עליו אבל אני נותנת לו 2-2.5 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי