The Goal (Off-Campus #4) by Elle Kennedy

לספר הזה חיכיתי המון זמן עד שיצא.
זהו הספר הרביעי בסדרה מעולה וצעירה (היא עוסקת בגילאי מכללה) . כל ספר בסדרה עוסק בזוג אחר אבל כולם קשורים זה לזה ולכן חייבים לקרוא לפי הסדר לדעתי.
נכון להיום לצערי הרב, הסדרה לא תורגמה.

זה הסיפור של ג'ון טאקר וסברינה ג'יימס.
סברינה נלחמת כל חייה להגשמת החלומות שלה. היא מגיעה מבית הרוס, ומצב כלכלי קשה והיא עובדת בשתי עבודות כדי לממן את לימודי המשפטים שאליהם היא שואפת להגיע. אין לה זמן למערכות יחסים והיא גם לא מעוניינת באחת. היא כן מאמינה בסטוצים. ערב אחד היא מקשיבה לעצת חברותיה ויוצאת לפאב ובו היא פוגשת את ג'ון טאקר. טאקר הוא שחקן הוקי במכללה בה שניהם לומדים,וחבר טוב של האוייב המושבע שלה, שני דברים שמרחיקים אותה ממנו, אך כל זה לא משנה כשהמשיכה המינית בניהם גוברת. סברינה וטאקר מבלים לילה ביחד, אך לטאקר זה לא מספיק, הוא רוצה עוד, אך סברינה מפחדת.
לאט לאט סברינה וטאקר מוצאים דרך להיות ביחד בלי לפגוע במטרות של סברינה, אך הדברים משתנים מאוד מהר ועליהם להתמודד עם הלימודים והעתיד החדש שמתקרב בצעדי ענק
האם טאקר וסברינה ישרדו את השינויים? תקראו ותגלו


זהו אחד הספרים המתוקים שקראתי בתקופה האחרונה. הוא רומנטי, סקסי מצחיק, מרגש, אך מעט צפוי. מאוד אהבתי ונהנתי מהספר הזה. הכתיבה קלילה וזורמת והאנגלית פשוטה.
מאוד אהבתי את הדמויות בספר. סברינה היא אישה חזקה, עצמאית וחדורת מטרה. היא תלחם למען מי שהיא אוהבת ולמען המטרות שלה, ומצד שני היא רגישה ופוחדת להיפתח ולהיפגע.
טאקר הוא ג'נטלמן דרומי אמיתי. הוא מכבד נשים, הוא תומך בכל מה שסברינה תרצה לעשות, והוא עדיין מוצא דרך להגשים את החלומות שלו בלי לברוח מהאחראיות שנפלה עליו.
אהבתי להיזכר בדמויות המשנה מהספרים הקודמים, ולהכיר דמויות משנה חדשות (שתי החברות של סברינה) שפשוט מצחיקות ונאמנות.
למרות שהספר היה צפוי זה לא הרס את חווית הקריאה, והוא משלב את כל הזאנרים שאני אוהבת.
אני ממליצה עליו בחום והוא מקבל 4.5 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover