The Protector by Jodi Ellen Malpas

את הטרילוגיה הראשונה של ג'ודי, "הגבר הזה", קראתי באנגלית כבר לפני 4 שנים כשרק התחתי לקרוא באנגלית והיא הייתה הטרילוגיה השלישית שקראתי באנגלית ובז'אנר הזה. אני את ג'סי מאוד מאוד אהבתי. חשבתי שהוא מטורף, פסיכי, עקשן ובעיקר מיוחד. את הטרילוגיה השנייה שלה על מילר לא אהבתי בכלל. היא שעממה אותי והייתה ניסיון לא מוצלח לשחזר את ההצלחה של ג'סי. ואז הגיע הספר הזה שהוא סטנדאלון ולא יכולתי לחכות עד שיצא.

זהו הסיפור של קמיל וג'ייק.
גייק, חייל משוחרר, עובד כשומר ראש בחברת אבטחה. העבר שלו לא נותן לו מנוחה והעבודה משאירה אותו מרוכז. יום אחד הוא מקבל הצעת עבודה מאביה העשיר של קמיל המקבל איומים על חייה. 
קמיל, בת 25, היא הבת הצעירה של אחד מאנשי העסקים הקשוחים באנגליה. היא עובדת כדוגמנית אך חלומה הוא לפתוח עסק לעיצוב יחד עם חברתה הטובה ביותר.
כשאביה מפיל עליה את העובדה שג'ייק יאבטח אותה עד הודעה חדשה, היא מנסה למנוע זאת אך ללא הצלחה.
מאותו רגע ג'ייק וקמיל בלתי נפרדים. הם לומדים לחיות ביחד, מגלים את העבר המלוכלך והכואב אחד של השני ומתמודדים עם המשיכה המינית שהם מרגישים מהרגע הראשון עד שהם נכנעים לה.
אבל הרבה סודות שנשארו קבורים מאיימים לצאת
מה הסודות? איך זה ישפיע על ג'ייק וקמי? תקראו ותגלו


מאוד אהבתי את הספר הזה, ואני שמחה שקראתי אותו. הוא שונה מג'סי וממילר, ולדעתי הוא פי אלף יותר טוב ממילר.
הספר רומנטי, משעשע,קיטשי עם מעט מתח וקצת צפוי ופשוט מהנה. הכתיבה קלילה וזורמת ולמרות שזו אנגלית בריטית היא יחסית פשוטה.

מה שהכי אהבתי בספר הזה, זה את האופי של קמיל. היא גדלה בבית עשיר, אבל היא עובדת בשביל הדברים שהיא רוצה ועובדת קשה. למרות עברה הקשה עם התמכרות לסמים וחבר מכה היא עדיין חייה ובועטת ולא תתן לאף אחד להפיל אותה. היא חברותית ואמפתית,  וכשג'ייק מעצבן אותה היא תגרום לו לסבול, אבל יותר מהכל היא חזקה והיא יודעת לעמוד על שלה.

ג'ייק הוא אלפא מייל אמיתי. הטבע הראשון שלו הוא להגן ואחר כך לשאול שאלות. הוא שרוט, עקשן, חשדן, קשוח אבל הוא נאמן וימות בשביל מי שהוא אוהב. כשג'ייק מחליט שקמיל שלו ושהוא לא מוותר עליה הוא מגיע למסקנה שהגיע הזמן להחלים ולהמשיך בחייו, וכך אנחנו מגלים את הסודות האפלים שלו.

כמו בספרים הקודמים של ג'ודי, גם כאן אנחנו נתקלים בהפרש גילאים בין ג'ייק לקמיל. הפרש של 10 שנים. אבל ההפרש הזה לא מפריע או הורס את סיפור האהבה שלהם, והוא גם לא מהווה גורם בסיפור.

בסך הכל אני מאוד נהנתי מהסיפור ומהכתיבה. זה ספק קליל ומתוק ובאמת שהתגעגעתי לספרים טובים בסגנון הזה.
אצלי הספר מקבל 4.5 כוכבים (בגלל שהוא בכל זאת היה לי צפוי)


תגובות

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover