מנגינות של התמסרות, חלק שני מאת ס.ד. רייס

לספר הזה חיכיתי המון זמן עד שהוא יצא, וסוף סוף פיניתי לי זמן לקרוא אותו.
זהו ההמשך לספר מנגינות של התמסרות שאותו אהבתי מאוד (לסיקור:http://goo.gl/yNmJcf) , וגם הוא מורכב מ3 ספרים קצרים.
את הספר קיבלתי מהוצאת סתיו לסיקור.


זהו המשך סיפורם של ג'ונתן ומוניקה.
לאחר אירועי הספר הקודם, מוניקה וג'ונתן מנסים למצוא את הדרך הנכונה להמשיך ביחסיהם למרות כל המכשולים העומדים מולם, כמו גרושתו של ג'ונתן, האקס של מוניקה, חבריהם ואפילו העקשנות שלהם.
האם האהבה תנצח? תקראו ותגלו


אני אהבתי את הספר הזה, אבל אני חושבת שהוא לא מתאים לכולם.זהו לא סיפור סינדרלה או סיפור אהבה רגיל.
דבר אחד אני יכולה להגיד על בטוח, לא לחכות הרבה בין הספר הראשון לשני, כדי לא לשכוח דברים כמו שקרה לי והייתי צריכה לחזור לראשון.
השפה של הספר מאוד זורמת, אבל היא גם ציורית ומרחפת אבל בעיקר מיוחדת, ומאוד אהבתי שהספר כתוב משתי נקודות מבט.
התרגום בספר הזה היה מעולה ולא נתקלתי בשגיאות עברית או הדפסה, ואני מרגישה שנעשה שיפור מהספר הקודם.

הספר הזה מוגדר בגודרידס גם כBDSM אבל אני הייתי אומרת שזה יותר לכיוון הסאדו מאזו. אני מאוד אוהבת ספרי BDSM, ויצא לי לקרוא לא מעט ספרים עוסקים בסאדו מאזו, אבל בספר הזה הרגשתי שזה יותר מדי מוגזם. יש גבול בין קינקיות לבין התעללות, ופה למרות שזה בהסכמה לי זה הרגיש כמו התעללות. לאחר מספר מפגשים עם ג'ונתן, מוניקה סובלת מכאבים, חבלות, סימנים כחולים/שחורים ועוד.

ג'ונתן ומוניקה הם דמויות מעולות וחזקות לדעתי. הם נאמנים, צינים, עקשנים ויודעים לעמוד על שלהם.
אהבתי שהם רחוקים מלהיות מושלמים. כל אחד מהם שרוט בצורה אחרת, אבל הכל עובד טוב.
למרות שג'ונתן ומוניקה מגיעים מעולמות שונים, ולמרות הריבים והפרדות הם ילחמו וימצאו את הדרך אחד לשנייה.

אני ממליצה על הספר הזה בחום ומחכה בקוצר רוח להמשכים.
הספר הזה קיבל אצלי 4 כוכבים.


הספר זמין לרכישה גם מודפס וגם אלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover