שתי פנים לאהבה מאת מיכל אדלר

בזמן האחרון לא מצאתי ספר שממש תפס אותי וחיפשתי ספר שיעזור לי לנקות את הראש ואולי על הדרך יצליח לתפוס אותי. ככה הגעתי אל הנובלה הזו, ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי על הלוחשות לספרים קיבלתי אותה לסיקור.

הנובלה מביאה לנו את הסיפור של אמיר.
כמה שבועות לפני יום הולדתו ה40, עובר אמיר תאונה וכעת הוא מאושפז במחלקת שיקום לאחר מספר ניתוחים להחזרת ראייתו. לאחר כישלון הניתוח האחרון, כחלק משיקומו של אמיר הוא פוגש את יעלי, מדריכת כתב ברייל שבאה ללמד אותו לקרוא כתב ברייל.
אבדן כושר הראייה, השאיר את אמיר מתוסכל, ציני ובודד, וכאשר יעלי מנסה לעזור לו הוא מנסה להרחיק אותה, אבל יעלי לא בורחת בקלות.
השניים מבלים זמן רב ביחד, ולאט לאט מתקרבים, ושאלות רבות מתחילות לצוף.
האם אמיר יחזור לראות? איך יגיב כשיראה בפעם הראשונה את יעלי? תקראו ותגלו.

את ספריה הקודמים של מיכל אדלר לא כל כך אהבתי. אני חושבת שיש להם פוטנציאל אבל שהם לא מספיק אמינים וחזקים ולצערי הרגשתי שהם פספוס, לכן לספר הזה לא הגעתי עם ציפיות גבוהות, אך להפתעתי דיי נהנתי מהנובלה.
הכתיבה בספר הזה זרמה לי, השפה הייתה אחידה וגבוהה, ולא נתקלתי בשגיאות כתיב או הדפסה. זוהי נובלה רומנטית ולא ארוטית.
אנחנו לא יודעים יותר מדי פרטים על הדמויות שלנו לאורך הנובלה כי זו נובלה קצרה. אנחנו יודעים על אמיר את גילו, את עבודתו ואת העובדה שאמו בארה"ב. על יעלי אנחנו יודעים שהיא גרושה מבעל מכה. אין יותר מידע או עומק בדמויות, וזה משהו שחסר לי מאוד.
אהבתי לראות את המעבר של אמיר מדיכאון וציניות, להשלמה עם המצב של ראייתו, לתקווה לחזור לראות ואפילו לאהבה.
הדמות של יעלי הייתה חמודה. היא מצחיקה, קצת צינית, עקשנית אבל בעיקר היא אישה נאמנה שעברה הרבה בחיים.

בסופו של דבר זו נובלה חמודה שסיימתי תוך שעה ואני נותנת לה 3 כוכבים.


תגובות

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי