אמת מאת אלית׳יה רומיג

אמת הוא הספר השני בסדרת "השלכות" שאותה מאוד אהבתי, ומהרגע שסיימתי את "השלכות" (לקריאת הסיקור: http://itisallaboutthelove.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_19.html )חיכיתי בקוצר רוח לספר הזה.
קיבלתי את הספר הזה לסיקור מההוצאה "ספרות שנוגעת"

הספר הזה הוא המשך הסיפור של קלייר וטוני.
לאחר זמן לא מבוטל בכלא, קלייר מתעוררת יום אחד כדי לגלות שהיא משוחררת, ושכל עברה הפלילי נמחק.
בעזרת חברה חדשה, קלייר עוברת לקליפורניה, ומנסה לשכוח ולברוח מעברה וכמובן מטוני.
טוני אינו מוכן לוותר על קלייר, והוא יהפוך עולמות עד ששוב תהיה שלו.
לאט לאט אנו מגלים את העבר של טוני ומשפחתו, ומתחילים להבין את המניעים מאחורי מעשיו של טוני.
בו זמנית אנו פוגשים דמויות חדשות, שקשורות מאוד לסיפור שלנו.
מי הדמויות החדשות? מה הסודות שטוני מחזיק? תקראו ותגלו

כמו שכבר אמרתי לספר הזה חיכיתי המון. "השלכות" הוא ספר שמאוד נהנתי ממנו ואפשר להגיד שיש בו נגיעות של אופל.
הספר הזה הרבה יותר רומנטי. הוא עדיין מלא מסתורין, שקרים וסודות, אבל הוא גם יותר רומנטי.
הכתיבה בספר הזה זרמה לי, ואני סיימתי את הספר מהר למרות שהוא ספר ארוך.
מבחינת תרגום, אני חושבת שהחצי הראשון של הספר ערוך בצורה מעולה, אך לצערי בחצי השני של הספר נתקלתי בלא מעט שגיאות כתיב, הדפסה ושגיאות ניסוח.
בספר הראשון, לא הצלחתי להתחבר לדמות של קלייר. אמנם בספר הזה גם לא התחברתי אליה אבל הצלחתי להבין אותה קצת יותר. היו מקומות בהם ריחמתי עליה, והיו מקומות שבהם חשבתי שהיא מטומטמת ורציתי לצרוח עליה.
בספר הראשון שנאתי את טוני. בספר הזה כבר לא שנאתי אותו, אבל היה לי קשה להתחבר אליו ולהבין אותו. טוני עובר מהפך שלם בספר הזה. הוא עדיין שתלטן אבל הוא לא אלים, ורואים שהוא מנסה להשתנות ולהפוך לדבר שמגיע לקלייר.
במהלך הספר יותר ויותר סודות מתגלים, וככה אפשר להבין את המניעים של טוני, אבל לקראת הסוף המתח חוזר ושאלות חדשות עולות.

אני מאוד נהנתי מהספר ואני מחכה לראות איך כל הסודות שהתגלו מתחברים לדמויות החדשות שצצו ולסוף המסקרן של הספר.
אני ממליצה על הספר בחום והוא מקבל אצלי 4 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי