אבודה בזמן מאת יהודית ציפורי

"אבודה בזמן" הוא ספרה השני של יהודית ציפורי (הראשון "הכחול שבעיניך יצא בהוצאה עצמית) והוא הספר הראשון בסדרת "זמן אבוד" והוא יצא בהוצאת אהבות.
גילוי נאות, אני מכירה את הסופרת וקיבלתי ממנה את הספר לסיקור.

זהו הסיפור של דניאלה ויונתן.
יום אחד בשנת 2014, דניאלה מתעוררת במיטת בית החולים, כשהיא בטוחה שהשנה 2004. היא לא זוכרת כלום מיום חתונתה. לאט לאט במהלך הספר אנחנו זוכים להצגה של הדמויות בחייה של דניאלה ע"י חזרה לעברה ולעברו של יונתן, ועוד חתיכה מהפאזל נופלת למקומה.
רוצים לגלות את התעלומה? תקראו ותגלו


על הספר הזה שמעתי הרבה גם לפני שיצא וגם אחריו, ומאוד שמחתי שקיבלתי אותו לקריאה. רמת הכתיבה פה טובה ורואים שהושקעה בספר עבודה רבה. הספר כתוב בשתי נקודות מבט גם של יונתן וגם של דניאלה
אני מודה, לרוב קשה לי עם ספרים שהעלילה שלהם מתרחשת בארץ, גם מבחינת המיקום וגם מבחינת השמות. בספר הזה זה לא הפריע לי.
במהלך הספר שזורים שירים רבים, ואני חושבת שהפלייליסט שלו מעולה.
הספר מוגדר כרומן עם מתח, אך בחלק גדול מאוד בספר הזה הרגשתי שעוד מעט משהו יקרה, אבל לא קרה משהו שאני אוכל להגיד "וואו". ההרגשה העיקרית שלי שהוא ספר הקדמה לספרים הבאים, ואני מבינה למה זה ככה , אבל זה פשוט הפריע לי בקריאה.
היו מקומות בספר שבהן הדמויות לא נשמעו לי לגילן או לתקופה שעליה אנחנו מדברים וזה קצת הרס לי. אני אוהבת שפה גבוהה בספר, אבל חייבים להתאים את זה לדמויות ואסור להגזים. הכל עניין של איזון
הצלחתי להתחבר לרגשות ולחששות של דניאלה הילדה אבל פחות לדניאלה הבוגרת, אבל זו מהסיבה שאני לא מכירה את הדמות כי היא לא מכירה את עצמה.
את הדמות של יונתן מאוד אהבתי גם מה שידוע עליו בעבר וגם בהווה. הוא  BAD BOY מבחוץ אבל לגמרי ההפך מבפנים וזה משהו שמאוד אהבתי.
בסך הכל מאוד נהנתי מהספר הזה, ואני מאוד סקרנית לראות איך יתפתח
אני נותנת לו 3.5-4 כוכבים וממליצה לכם לקרוא אותו




לקנייה: http://goo.gl/bDVJzF



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover