Winter of the Wolf (The Wild Hunt Legacy #2) by Cherise Sinclair

הספר הזה הוא הספר השני בסדרת הפרנורמל של צריס סינקלייר. והוא ספר MFM (שני גברים ואשה אחת בלי קשר מיני בין הגברים), ולאגל יציאת הספר השלישי בסדרה החלטתי לחזור ולספר הזה גם ולהנות ממנו שוב.
אין בספר הזה את אלמנט הBDSM שצריס יודעת לכתוב כל כך טוב אבל לא חסר פה גברי אלפא.

זהו הסיפור של ברי, זב ושיי.
כשברי הייתה תינוקת היא נמצאה לבד ביער כשהדבר היחיד שמצאו איתה הוא צמיד ותמונה ישנה. במהלך השנים היא עברה ממקום למקום וממשפחה אומנת אחת לשנייה ושם היא פגשה את אשלי שהפכה להיות כמו אחותה והיום הן גרות ביחד.
לילה אחד יצור תוקף אותן בדירתן, הורג את אשלי ופוצע ואונס את ברי. כדי להתרחק מהדירה הרדופה בזכרונות וכדי להחלים מהפציעות הפיזיות והנפשיות ברי מחליטה לעזוב את העיר, לחפש את הוריה ולהבין את עברה. היא מוצאת את עצמה משכירה בקתה קטנה בעיירה קטנה בשם קולד קריק ששם התמונה צולמה.
זב ושיי, הם אנשי זאב ולוחמים שנשבעו לחסל יצורים רצחניים. לאחר שמכת יצורים מגיעה לקולד קריק הם מוזמנים לעבור לגור שם, לנהל עסק קטן של בקתות להשכרה ולנסות להרוג את היצורים הרצחניים.
ברי נלחצת כשהיא פוגשת את שני הגברים הענקיים הללו (כל אחד מהם מעל 2 מטר גובה) שמכוסים צלקות אך לאט לאט הם עוזרים לה להתגבר על הפחד שלה מגברים בכלל ומהם בפרט.
כשברי מצילה ילדה קטנה מיצור רצחני ונפצעת בעצמה קשה, מתגלים סודות הקשורים לעברה.
לאט לאט זב ושיי עוזרים לה להתרגל לחיים החדשים, ולהתמודד עם פחדיה מגברים והם מתקרבים.
אבל לא הכל הולך חלק. שיי נדר נדר שתמיד ישאר כלוחם ולכן לא יוכל לשאת אישה או להקים בית קבוע, להקת הזאבים עושה צרות לחבורה, והיצורים הרצחניים עדיים נמצאים בקולד קריק ובסיאטל ומאיימים על שכניה של ברי עד שימצאו אותה.
מה יעלה בגורלה של ברי ושל שאחר החבורה? במי ברי תבחר כבן זוג? תקראו ותגלו.

הספר הזה הוא מהטובים שקראתי בזאנר. צריס היא סופרת מדהימה (ולא סתם היא אחת האהובות עלי ביותר) והכתיבה שלה זורמת מעניינת וגם כשחשבתי שהבנתי לאיפה העלילה הולכת היא הצליחה להפתיע אותי. נהנתי מהקריאה בפעם השנייה בדיוק כמו בפעם הראשונה ואפילו יותר. מבחינת רמת האנגלית היא לא קשה, אבל שזורים בספר ביטויים המתארים את אורך החיים וקצת מילית שלקוחות מאירית, אבל בסוף הספר נמצא מילון.
ברי היא דמות ענקית לדעתי. היא עברה טראומה נוראית אבל היא לא נכנעת ולאט לאט עובדת ומתגברת על הפחדים.
שיי הוא אלפא מייל מעולה. למרות עברו ופחדיו להוביל להקה כשהוא רואה את התייחסותו של אלפא מייל אחר ללהקה הוא אינו שותק ומנסה לשנות את הכל. וכשברי מבקשת ממנו עזרה הוא יעשה הכל כדי לעזור לה ולא לפגוע בה.
זב הוא הבטא מייל (הזכר השני בתור) אבל הוא לא תמיד מתנהג ככה. הוא מגן על כל מי שצריך הגנה, ולמרות שהוא ושי לא אחים מילדות הקשר בניהם עמוק בדיוק כמו של אחים בדם. אולי הם לא אחים בדם אבל הגורל הפך אותם למשפחה.
רצוי לקרוא את הספר הראשון לפני כדי לא להרוס כי יש דמויות משותפות.
אני נתתי לספר 5 כוכבים וממליצה בחום




כמו שכבר אמרתי הספר לא תורגם אך אני מקווה שבקרוב מישהו יחליט לתרגם את הסדרה המעולה הזו. בנתיים ניתן לרכוש את הספר באמזון: http://goo.gl/UJglFU

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover