Lover Revealed (Black Dagger Brotherhood #4) by J.R. Ward

לפני כחודש קראתי את מאהב מתעורר שהוא הספר ה3 בסדרת מאהב מהאופל שתורגם, וכל כך נשאבתי לסדרה שהייתי חייבת להמשיך לקרוא אותה. אז החלטתי לחזור על כל ה-3 ספרים הראשונים בעברית והמשכתי לספר הזה שהוא הסיפור של בוץ באנגלית, כי באמת שאין לי סבלנות לחכות לתרגום של הסדרה המעולה הזו.
למי שלא יודע הסדרה מונה 14 ספרים באנגלית, ולאחרונה גם יצא הספר הראשון בסדרת הספין אוף לסדרה.

זהו הסיפור של בוץ ומריסה.
מהרגע הראשון שבוץ ראה את מריסה הוא התאהב בה, אך אירועים מסוימים גרמו לו להאמין שהיא לא רוצה בו. ולמה שתרצה? הוא בן אנוש שהוא בעצם אלכוהוליסט מתפקד. באחד הערבים שבוץ יוצא להילחם הוא נחטף ע"י אגודת הלסרים. במהלך השבי בוץ עובר עינויים ואף נתקל ב"אומגה". כשוישס מוצא את בוץ ומבין את חומרת המצב בוץ נלקח ישירות למרפאה. כשמריסה שומעת שבוץ אושפז בלי לחשוב היא הולכת אליו אך שוכחת את הוראות ההתמגנות שנמסרו לה ולכן עליה להישאר עם בוץ בבידוד.
בזמן שבוץ והאחווה מנסים להבין מה נעשה לו, בוץ ומריסה עוברים עליות ומורדות בקשר המתפתח שלהם, וכאשר סוד מהעבר נחשף הקשר עומד במבחן.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו.


הסדרה הזו היא אחת הסדרות הטובות שקראתי. הכתיבה של הסופרת כל כך מושכת, מעניינת ומלאה טוויסטים, והאנגלית דיי פשוטה.
מאוד אהבתי את הדמות של מריסה. בתחילת הסדרה חשבתי שהיא בחורה אומללה וחלשה שנותנת לכולם לנהל לה את החיים. אבל בספר הזה היא הפתיעה אותי לטובה. הבחורה מצאה את העמוד שדרה שלה, ולמדה לעמוד על שלה. גם מול אחיה וה"גלימרה", גם מול האחווה וגם מול בוץ. מאמצע הספר מאוד מאוד אהבתי אותה.
את הדמות של בוץ חיבבתי מהספר הראשון. הוא קשוח, נאמן, ציני ועוד...לאחר החטיפה הוא מוכן לעשות הכל כדי לא לסכן את האחווה או את מריסה. כאשר סיפור העבר שלו נחשף הצלחתי להרגיש את הכאב ומאוד הופתעתי מהטוויסטים שהסופרת הכניסה לדמות שלו.
למרות שהסיפור הזה היה של בוץ ומריה, מי שגנב את ההצגה לדעתי היה וישס. אני אוהבת לקרוא על שאר הדמויות בספרים אבל וישס קיבל בספר הזה חלק גדול, כהכנה לספר שלו, ומאוד אהבתי את זה.
את האמת אני חושבת שהספר הזה פחות מוצלח מהקודמים בסדרה אבל עדיין מאוד אהבתי אותו ואני נותנת לו 4.5 כוכבים וממליצה לקרוא אותו בחום.

 
הספר עוד לא תורגם ואני לא יודעת מתי יתורגם.
בנתיים ניתן לרכוש אותו כאן:  http://goo.gl/V3nzdF

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover