מנגינות של התמסרות - חלק ראשון מאת ס.ד.רייס

על כל ספר שאני קוראת נוספים לרשימת ההמתנה בערך 10 ספרים, וככה יצא שהסדרה הזו של הספרים נמצאת ברשימת הקריאה שלי כבר למעלה משנה.
כששמעתי שהוצאה חדשה הולכת לתרגם את הספר הזה, ולאגד לתוך ספר אחד 3 ספרים קטנים החלטתי לחכות עם הקריאה לאנגלית.
הספר הזה הוא הספר הראשון שיצא בהוצאת "סתיו" וגילוי נאות קיבלתי אותו מהם לסקירה.



זהו הסיפור של ג'ונתן ומוניקה.
מוניקה, היא מלצרית בפאב, אבל האהבה האמיתית שלה היא לשירה. היא גרה עם החברה הכי טובה שלה, ויחד עם האקס שלה (שהוא האח של השותפה) ועוד בחור אחד הם מקימים להקה, עד שזו מתפרקת.
באחת המשמרות שלה, מוניקה שופכת בטעות משקה על ג'ונתן, ומפוטרת ע"י האחראי במקום
ג'ונתן הוא איש עסקים עשיר, פלייבוי, ובעל הפאב שבו היא עובדת. ג'ונתן שאוהב את מה שהוא רואה מציע למוניקה עבודה אחרת בפאב של חבר שלו. בין מוניקה לג'ונתן מתפתח קשר, ששניהם מסכימים מראש הוא רק פיזי, רגשות לא נכנסים לסיפור.
אבל האם הכל ישאר ככה? אילו סודות מסתירים השניים אחד מהשניה? תקראו ותגלו.



אני סיימתי את הספר הזה לפני כמה ימים, אבל הייתי חייבת לסדר את המחשבות שלי ולגבש דעה.
הכתיבה בספר הזו שונה ממה שאני רגילה אליו. בהתחלה חשבתי שאולי זה התרגום, אך פניתי לספרים באנגלית וראיתי שאין הרבה הבדל. השפה של הסופרת הזו מאוד ציורית, אפשר להגיד קצת מעופפת, אבל מושכת. לא נתקלתי בשגיאות כתיב או עברית בסיקור, אך כן הפריעו לי ההערות של המתרגמת שהופיעו בגוף הספר ולא בתחתית העמוד.
הספר הזה במקור הוא שלושה ספרים קצרים באנגלית, והעלילה רצה לי נורא מהר והיו חסרים לי עוד קצת פרטים ועלילה וקשר בין הדמויות לפני שהם נכנסים למערכת יחסים.
בהתחלה חשבתי שזה יהיה סיפור רגיל של בחור עשיר ובחורה ענייה. אבל יש פה משהו שונה, קצת יותר אפל וטיפה יותר כנה. ג'ונתן מראש אומר שהוא מאוהב במישהי אחרת, ושהלב שלו לא פנוי לכלום וזה רק פיזי. מוניקה שמרוכזת בהצלחת קריירה השירה לא מוכנה לוותר עליה. והם מודיעים על כך מראש.
לאט לאט אנחנו מגלים קצת יותר על ג'ונתן המסתורי וקצת יותר על מוניקה, ומאוד אהבתי שהדמויות פה רחוקות מלהיות מושלמות. הן שרוטות וכואבות ועם עבר לא פשוט, זה מה שעשה לי את זה אצלם.הסופרת לא פחדה להיכנס לנושאים כמו סמים, דכאון אשפוז וכאלה... 
השירים המופיעים בספר זה עוד דבר שהתחברתי אליו מאוד, היו שם שירים שאצלי אישית הם חלק מהפליליסט.
מי שמכיר אותי ואת הסיקורים שלי יודע שאני מאוד אוהבת ספרי BDSM, או ספרים עם אלמנטים של BDSM בתוכם. אני לא יכולה להגיד שהספר הזה הוא BDSM פרופר, אבל יש בו לא מעט אלמנטים של BDSM, אך הבעיה שלי שבחלק מהמקרים הרגשתי יותר כאילו מדובר בתקיפה ואלימות מאשר יחסים בהסכמה (למרות שהם היו בהסכמה). גבר שהוא דומיננט (DOM) לא יכנס למערכת כזו בלי לתת לנשלטת מילת ביטחון (ולא או מספיק זה לא מספיק במקרים כאלה), ובטח שלא שוכח את עצמו עד שהבחורה מלאה סימנים כחולים ושחורים וכואבת לגמרי. זה דברים שקצת הפריעו לי.
בסופו של דבר נהנתי מהספר, ואני סקרנית לדעת מה יהיה בהמשך,
אני נותנת לו 3.5 - 4 כוכבים


הספר יצא גם מודפס וגם אלקטרוני וניתן לרכוש אותו בחניות השונות



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי