אחרי שנפלנו מאת אנה טוד

לי יש שריטה. אני חייבת לסיים ספר/טרילוגיה/סדרה שהתחלתי. אני לא יכולה לעזוב באמצע ולא משנה כמה סבלתי, השתעממתי וכו.... את הספר "אחרי ש..." (שהוא הראשון בסדרה) מאוד מאוד אהבתי. חשבתי שהוא מעולה, קצת חוזר על עצמו אבל עדיין מעולה. את הספר השני בסדרה "אחרי שנפגשנו" סיימתי בתחושה של מועקה ושהוא חוזר על עצמו יותר מדי, אבל הבטיחו לי שהסדרה משתפרת אז המשכתי וככה הגעתי לספר הזה שהוא השלישי בסדרה (הדיגיטלי חולק ל2 חלקים).

בחלק הזה של השלישי אנו פוגשים את טסה והרדין, אחרי שטסה פוגשת באביה שאותו לא ראתה כבר שנים. אנו עוברים איתם עליות ומורדות, ריבים והשלמה, סודות ועוד....


כמו שכבר אמרתי, הספר הדיגיטלי חולק ל-2 חלקים. למרות שההמתנה בין החלק הראשון לשני הייתה בסך הכל כחודש אבל לי זה הרגיש המון זמן, ובתור אחת שלא יכולה לעצור ספר באמצע זה שיגע אותי.
את החלק הראשון של הספר אהבתי פחות מהשני. שוב פעם אנו בו רואים את טסה והרדין רבים, משלימים, פוגעים זה בזו ועוד... הסיפור יותר מדי חוזר על עצמו ומייגע. הרגיש לי כאילו לסופרת אין מה לעשות או אין לה רעיונות יותר.  בחלק הזה הרגשתי שטסה היא סמרטוט. היא נותנת להרדין להשפיל אותה ולהתייחס אליה כמו לחרא והיא עדיין חוזרת אליו. ונכון שהרגין הוא מניאק מתוסבך ובצדק...אבל פה הוא פשוט היה מניאק.
את החלק השני אהבתי יותר. טסה והרדין לוקחים לעצמם פסק זמן זה מזו, וטסה עוברת לסיאטל. החלק הזה של הספר הרבה יותר חזק, ופחות חוזר על עצמו מהראשון והסוף היה שווה הכל. טסה מתחילה לגדל פה עמוד שדרה, לומדת לעמוד על שלה וגם איך לא להכנס לויכוחים מיותרים עם הרדין. היא גם לומדת להיות יותר שלמה ובטוחה עם עצמה. הרדין בחלק הזה לעומת החלק הקודם מתחיל לקחת את עצמו בידיים ומנסה להפוך פחות שתלטן, יותר אנושי וגם הוא מנסה לא להיכנס לוכוחים עם טסה.
אם היו שואלים אותי אני הייתי לוקחת את הספר הזה ואת הספר השני (אחרי שנפגשנו) ומצמצמת אותם לפחות בחצי והופכת אותם לספר אחד. שני הספרים היו ארוכים מדי (אבל הספר הזה במיוחד) והם חזרו על עצמם יותר מדי.
אני נותנת לספר הזה 3.5 כוכבים, ולמרות הכל אני מחכה לספר הבא בסדרה.


הספרים האלקטרונים כבר זמינים לרכישה באינדיבוק.
הספר המודפס כרגע זמין רק ברכישה מוקדמת, ובהתחלה יהיה זמין רק שם.
לרכישה: http://goo.gl/dfKSwt

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי