Sustained (The Legal Briefs #2) by Emma Chase

אמה צייס (כתבה את סדרת TANGLEDׂ שעתידה לראות אור בעברית בקרוב) היא אחת הסופרות המוכשרות שיצא לי להכיר. היא מצליחה לשלב כתיבה טובה, דמויות מעולות והומור והכל בספר אחד. הספר הזה הוא הספר השני בסדרה חדשה שהיא כותבת ובה כל ספר עוסק בזוג אחר, אך כדי לא להרוס לעצמכם עדיף לקרוא לפי הסדר.


ג'ייק הוא עורך דין פלילי מוכשר ואכזר בן 30. הוא מועמד להיות שותף בחברה והוא לא מחפש סיבוכים בחייו, בגלל זה הוא לא עושה מערכות יחסים. הוא יפלרטט, ישכב עם הבחורה וישלח אותה לדרכה. יש לו סדר יום מסויים והוא לא אוהב שינויים. כל זה נגמר ביום שארנקו נגנב ע"י רורי, נער צעיר וחצוף.
כשג'ייק תופס את רורי, הוא מזהה בו את הנער שהוא עצמו היה, ובמקום להגיש נגדו תלונה במשטרה הוא מחזיר אותו לביתו. אך שם מחכה לו הפתעה בשם צלסי.
צלסי היא דודתו בת ה26 של רורי וחמשת אחיו. כשאחיה וגיסתה נספים בתאונת דרכים צלסי הופכת בלילה אחד לאחראית על 6 אחייניה שנעים מגיל חצי שנה ועד גיל 14. היא מותשת, המומה ובעיקר בודדה. כשרורי מסתבך היא פונה לגייק לעזרה, ולאט לאט ג'ייק מוצא את עצמו מתעסק עם הדבר האחרון שרצה: משפחה.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו.


אני כל כך אוהבת את הכתיבה של הסופרת הזו. הספר הזה כתוב רק מנקודת המבט של ג'ייק וזו הנקודה הכי חזקה אצלה. היא כותבת דמויות גבריות בצורה מבריקה.
לא פעם ולא פעמיים מצאתי את עצמי מחייכת, מגחכת וצוחקת מהכתיבה בספר. הספר מלא בעקיצות ציניות, הומור ורגעים מגוחכים שפשוט גרמו לי להתאהב בספר.
צ'לסי היא דמות מעולה מבחינתי. למרות הגיל הצעיר היא עזבה את הלימודים שלה והפכה לאמא ואבא במשרה מלאה ל6 האחיינים שלה. היא לא נותנת לכלום לשבור אותה והיא תילחם עד המוות בשבילם.
ג'ייק הפך להיות אחת הדמויות הגבריות שאני הכי אוהבת של הסופרת הזו. הוא ציני, מצחיק, רגיש ולפעמים קצת מניאק. אבל הוא לומד ומשתפר
חבורת הילדים: ריילי,  רורי, ריימונד, רוסלינה, רייגן, ורונן וכמובן הכלב איט (כמו הדודן איט ממשפחת אדמס - שזה העלה לה המון נקודות אצלי) פשוט חמודים ומתוקים ומתאהבים בהם מהר.

הספר הזה מתוק, ציני, מצחיק וגם קצת צפוי. אני נותנת לו 4.5 כוכבים וממליצה בחום



נכון להיום הספר לא תורגם וגם לא יודעת אם יתורגם, אבל מקווה מאוד שכן.
לרכישה: http://goo.gl/FpYn37

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover