Bind (The Donovan Dynasty) by Sierra Cartwright

סיירה קרטרייט היא אחת מהסופרות שאני הכי מעריכה. היא בעצמה חוזרת לתגובות של מעריצים (ולא שולחת עוזרת), היא שולחת ספרים לסיקורים אפילו לבלוגרים שכבר קטלו אותה, היא מסוגלת לכתוב גם סטנאלון וגם סדרות, ובעיקר היא שנונה ומצחיקה. היא כותבת בעיקר בסגנון BDSM חלקו יותר עדין חלקו יותר הארדקור ועד היום קראתי כמעט את כל הספרים שלה, וכמובן שאחרי שקראתי את הטרילוגיה הקודמת שלה חיכיתי לספר הזה מאוד.

הספר הזה הוא ראשון מסדרה, אבל אני לא יודעת אם השאר הם המשכים לספר הזה או שכל ספר יעמוד בפני עצמו כי היא עוד לא פרסמה פרטים.
בספר הזה אנו פוגשים את לארה וקונור.
משפחתה של לארה מחזיקה בעסק גדול, אך בשל כיווני מחשבה מיושנים של אביה וחבריו לצוות ההנהלה העסק מפסיד כסף. לארה יודעת שאם רק תצליח לשכנע את צוות ההנהלה ברעיונותיה לקבל הצעות מחברות נוספות תוכל להציל את העסק. כאשר חברתה הטובה מציעה לה להתחתן עם אחיה לארה צוחקת מהרעיון, אך במחשבה שנייה היא מבינה שהכוח, הידע והכסף שקונור מביא איתו יכול להציל את החברה. והיא מציעה לו להתחתן איתה.
קונור דונובן הוא איש עסקים מצליח. לאחר שאביו נפטר הוא ומשפחתו מנהלים את העסק המשפחתי שהקימו והפכו לאימפריה מוצלחת. מאז פגישה חטופה עם לארה היא לא יוצאת ממחשבותיו וכשהיא מציעה לו עסקה שמהלכה יתחתנו כדי להועיל לעסקים של שניהם הוא מסכים. אך יש לו כמה תנאים: הנישואים יערכו 3 שנים, הם יגורו ביחד ולא יבגדו אחד בשני, וגם לארה תהיה הסאבית שלו אך לא משנה מה יקרה אהבה לא תהיה חלק מהמשוואה.
לארה תמיד מצאה את עולם הBDSM מרתק ואת עולם הונילה משעמם. וכשהיא מבינה שקונור רוצה להכניס אותה לעולמו היא מפחדת אך מסכימה.
לאט לאט הם לומדים להכיר אחד את השני וגם את עולם הBDSM, אבל מה יקרה למערכת היחסים שלהם כאשר התנאים פתאום משתנים?


כמו שאמרתי לספר הזה חיכיתי הרבה זמן, אבל זה היה שווה את זה.
הכתיבה בספר הזה שנונה, מרתקת וזורמת. אני מאוד אוהבת את ההומור והציניות שהוכנסו לסיפור
לארה היא דמות מעולה. היא צינית ושנונה, היא מוכנה להיפתח ולקחת צאנס כשהיא נכנסת לעולם הBDSM אבל היא גם אישה מאוד חזקה. היא הולכת מאחורי הגב של אביה כדי להציל את החברה, היא הופכת להיות סאבית אבל רק בחדר השינה. בשאר הזמן היא דעתנית, היא אשת קריירה והיא לא תתן לאף אחד לקבוע בשבילה.
קונור הוא הגבר האולטימטיבי בשביל לארה. הוא גבר חזק שלא פוחד מאישה חזקה. הוא תומך בעבודתה, ברצון שלה לשמור על הבית שקנתה. הוא מכיר לה את עולם הBDSM לאט ובשלבים ואף פעם לא דוחף יותר ממה שהיא יכולה לקחת. אבל הוא גם מסוגר. כשהוא ראה את ההשלכות של מעשיו של אביו שהובילו לנישואים לא מאושרים באמת ולאח חורג מרוחק הוא החליט לא לאהוב לעולם כדי לא לפגוע או להיפגע.
ביחד קונור ולארה הם זוג מצליח ומשפיע. הם תומכים ומחזקים אחד את השני ומשלימים זה את זו.
קטעי הBDSM שהוכנסו לספר הם לא הארדקור. הם באים בטוב טעם הם מגוונים ומעניינים ורק תורמים לעלילה.
הספר הזה קיבל אצלי 5 כוכבים כי הוא ריתק אותי מהשניה הראשונה ולא יכולתי לעזוב אותו עד שהוא נגמר.



לרכישה:
http://www.amazon.com/gp/search/ref=x_gr_w_bb?keywords=9781784305895&index=books&linkCode=qs&tag=httpwwwgoodco-20

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי