מלכודת נישואים מאת ג'ניפר פרובסט

הספר הזה הוא השני בסדרה ( הראשון היה "עסקת נישואים") והוא באמת ממתק אמיתי. הספר יצא בהוצאת אהבות. הוא קליל, חמוד רומנטי והכי חשוב מהנה.

בספר הזה אנחנו פוגשים את מגי, אחתותו של ניק מהספר הראשון וחברתה הטובה ביותר של אלכסה, ואת מייקל קונטה, השותף של ניק וידיד קרוב של אלכסה וניק.
מגי היא אישה עצמאית מגיל צעיר. יש לה קריירה מוצלחת בתור צלמת למגזיני אופנה, היא דעתנית ויודעת לעמוד על שלה, והיא לא תתן לגבר להכתיב לה את החיים.
מגי גם בטוחה שמייקל מאוהב בחברתה הטובה אלכסה וזומם לפרק את משפחתה.
מייקל הוא האח הבוגר במשפחתו, ולאחר שאביו נפטר הוא לוקח עליו את האחראיות על העסק המשפחתי ועל 3 אחיותיו. מייקל מגיע ממשפחה איטלקיה ומסורתית, וכשאחותו מתקשרת אליו בבכי שאינה יכולה להתחתן עם אהוב ליבה רק כי הוא לא נשוי הוא מבין שעליו לעשות משהו כדי לשמור על שלמות משפחתו.
כמוצא אחרון מייקל מבקש ממגי "להתחתן" איתו ולהתחזות לאשתו בביקורם באיטליה, בתקווה שאמו ומשפחתו תאמין להצגה ושאחותו תוכל להתחתן בשלום, אך הוא ומגי לא ממש מסתדרים והיא מציבה לו תנאי  - לאחר שיחזרו מאיטליה עליו לעזוב את אלכסה ומשפחתה לתמיד. מייקל מסכים והוא ומגי טסים לאיטליה.
באיטליה מגי מגלה מאיפה מייקל הגיע, ומה הפירוש של משפחה אמיתית, כזו שתמיד שם בשבילך (אפילו אם אתה לא ממש חלק ממנה). מייקל מגלה יותר יותר פרטים על מגי שמסבירים לו למה היא מי שהיא.
עם חלוף הימים המשיכה המינית ביניהם הופכת בלתי נסבלת עד שאינם יכולים להיכנע לה יותר, אבל עם המשיכה המינית מגיעה גם ההבנה וההשלמה שיש בניהם משהו יותר חזק.
האם הקשר יצליח? האם המשפחה תגלה את האמת? תקראו ותגלו.

כמו שאמרתי אני ממש ממש אהבתי את הספר הזה. הוא כל כך מתוק וחמוד ופשוט מהנה. אני סיימתי אותו בכמה שעות
התרגום של הספר מעולה, כמעט ללא שגיאות או טעויות, והוא פשוט זורם ומהנה.
הסופרת מצליחה לכתוב דמויות חזקות ומהנות, וגם להכניס הומור לעלילה. היא בנתה עלילה סוחפת, סקסית ומושכת שמאוד קשה לעזוב. נכון העלילה קלילה וחמודה ומעט צפויה אבל זה הקסם שלה.
מגי היא דמות מעולה. היא אישה חזקה ועצמאית ומאוד דעתנית, אבל היא גם רגישה ומעט פחדנית ובעיקר פגועה. היא לא תתן לאף אחד לדרוך עליה אבל היא גם מסוגלת להודות בטעויות שלה.
מייקל הוא מיסטר פרפקט, הגבר המושלם. הוא אקזוטי וחתיך, איש עסקים מוצלח, איש משפחה, הוא נאמן ורגיש (לפעמים), הוא מסוגל להודות בטעויות שלו..בקיצור מושלם.
אחד הקטעים שאהבתי בספר הזה זה שדנטה החתול השכונתי המרושע בוחר את מגי להיות בעליו. כאילו הוא מרגיש נפש פצועה תאומה שאליה הוא יכול להתחבר.
הספר הוא ספר מאוד מתוק, הוא לא ספר שדורש לחשוב או לתהות, אבל זה ספר שנותן מנוחה מהעולם, ספר שאפשר להיכנס אליו עם כל הלב, להתרגש לאוהב ושעדיין ימשיך איתך הלאה.
אני מאוד מאוד אהבתי אותו וממליצה עליו בחום והוא מקבל אצלי 5 כוכבים




ניתן לרכוש כרגע את הספר רק דיגיטלי באינדיבוק אך בקרוב יצא מודפס:

http://indiebook.co.il/shop/%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%93%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9D/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי