שחף שחור מאת רינת קליין

הספר הזה הוא ספר ישראלי שיצא בהוצאה עצמית, הוא משלב מתח, דרמה, אקשן וגם קצת רומנטיקה.

הספר מביא את סיפורה של תמרה אטיאס.
תמרה היא אם חד הורית, מומחית לזיהוי פלילי שנשלחת לרוסיה ,ארץ מולדתה, לחקור רצח/התאבדות ע"י שימוש בטכניקה שהמציאה.
בדרך לגילוי האמת על הרצח תמרה מגלה סודות על משפחתה. סודות המאיימים לפגוע במשפחתה ובחבריה.
בדרך לגילוי האמת תמרה מגלה גם את עצמה.


הספר הזה הוא ספר מתח לא רע. כמו שאמרתי הוא משלב דרמה, אקשן ורומנטיקה
רמת הכתיבה בספר היא מהיותר טובות שראיתי בתקופה האחרונה בהוצאות עצמיות. כמעט ואין שגיאות כתיב או עברית והשפה זורמת וקלילה.
אהבתי את השתלשלות האירועים ואת העלילה, אבל במהלך הספר יש פרקים שחוזרים לעבר ולמרות שרובם מביאים מידע חדש לרוב הם הוציאו אותי מריכוז ומרצף העלילה.
את הקשר בין תמרה לרפי השכן שלה לא אהבתי. הקשר מתואר מאוד כוחני ובצורה שלא הצלחתי להתחבר לדמויות ולקשר בניהם.
מבחינת המתח והחקירה המשפטית היו חסרים לי עוד פרטים וגילויים ובעיקר קשר והתקדמות עם התפקיד של תמרה כמומחית לזיהוי פלילי, וכאחת שאוהבת מאוד ספרי מתח ואקשן זה הדבר שהפריע לי ביותר
אחד הדברים שאהבתי בספר זה ההצגה של משפחתה של תמרה.  אין פה עבר ורוד, ללא קשיים ומושלם. יש פה ויכוחים, סודות, שקרים, קשיים, ומלחמה לשרוד ולהצליח בארץ חדשה.

בסך הכל הספר לא רע, העלילה זורמת ואני אהבתי את הספר ונהנתי ממנו
אני נותנת לספר 3.5 - 4 כוכבים



הספר קיים רק כספר אלקטרוני.

לרכישה: http://indiebook.co.il/shop/20/%D7%A9%D7%97%D7%A3-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover