Valentine By Samantha Young

ב14.2.15, יום האהבה, סמנתה יאנג הוציאה נובלה בחינם המתארת את יום האהבה של כל אחד מהזוגות שאנחנו מכירים ואוהבים: גוסלין ובריידן, אדם ואלי, גו וקאם, ליב ונייט, מרקו והאנה, קול ושאנון.
סמנתה היא אחת מהסופרות האהובות עלי אז כמובן שעצרתי הכל והלכתי לקרוא את הנובלה הזו. וכמו תמיד סמתנה לא אכזבה.

כל זוג קיבל את הבמה שלו עם סיפור מיוחד ליום האהבה.
מאוד אהבתי לראות את החיים של כל הזוגות אחרי שהספר שלהם נגמר. ג'וס ובריידן נשואים כבר מעל עשור עם 2 ילדים ושלישי בדרך, אבל עדיין האהבה בניהם פורחת. אדם ואלי שגם נשואים כבר מעל עשור ועם ילדים מוצאים דרך להכניס "פלפל" בחיי הנישואים. גו וקאם נלחמים לשמור על הקשר והתקשורת בניהם ובעיקר להישאר החברים הכי טובים אחרי כל כך הרבה שנות נישואים, ילדים וקריירה. ליב ונייט מגלים שלמרות חיי הנישואים ו2 הבנות שהביאו לעולם הם עצמם לא ממש התבגרו ושהאהבה בניהם חזקה מתמיד. מארקו והאנה מזכירים לעצמם איך הגיעו לאיפה שהם היום, ומראים שהאהבה בניהם רק התחזקה עם השנים. וקול ושאנון מבלים את יום האהבה הראשון שלהם ביחד עם מחוות מוגזמות, קנאה, צחוק והרבה הרבה אהבה.
אני מאוד אוהבת את איך שהסופרת הציגה פה את הדמויות. בננובלה קצרה היא הצליחה להתייחס לדברים שבשלב זה או אחר מטריד את כולם: שגרה, חוסר תקשורת, פחד להזדקן ועוד....
הכתיבה פה מושכת, משעשעת ובעיקר מאוד כנה ומציאותית והחיסרון היחידי של הנובלה שהיא קצרה ונגמרת מהר.

הנובלה פורסמה בחינם בבלוג של הסופרת, ולמרות שהכתיבה מעולה ומושכת יש פה ושם מעט טעויות, ואפילו ניתן לראות תיקונים שבוצעו בטקסט (לפחות בגרסת PDF)

בכל מקרה אני מאוד נהנתי ממנה והיא מקבלת אצלי 5 כוכבים


אני לא יודעת אם יתרגמו את הנובלה  אבל כרגע היא ניתנת להורדה בחינם דרך האתר של הסופרת במגוון דרכים שונות רק תבחרו איזה: http://authorsamanthayoung.com/2015/02/13/valentine-a-free-on-dublin-street-read/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover