PRICELESS by Raine Miller

אם אהבתן את טרילוגיית עירומה תאהבו גם את הספר הזה ואולי גם יותר.

 הספר הזה הוא הראשון מטרילוגית "ספין אוף" חדשה של הסופרת שכתבה את "עירומה", הסיפור של גבי, החברה והשותפה של בריין לדירה, ושל איוון, בן דודו של אית'ן. ולמרות שזה הסיפור שלהם גם הדמויות מהספרים הקודמים מופיעים.

איוון וגבי נפגשים במקרה באירוע גאלה במוזיאון (אותו אירוע גאלה גם מוזכר בספר השני של עירומה) אך הם אינם יודעים מי זה מי, ואיוון בכלל חושב שגבי היא מישהי אחרת. הכימיה בניהם מורגשת במהירות, אבל לפני שהם מגלים מי זה מי אירוע במוזיאון מפריד בניהם.
כשגבי מקבלת עבודה באירלנד והולכת לאיבוד בדרכה למקום בשל סופה חזקה הבוס החדש שלה מגיע להציל אותה, אך בשל החושך אינם רואים מי זה מי. כשהם מגיעים לביתו של הבוס גבי ואיוון מגלים שהם מכירים אחד את השני, או לפחות ככה הם חושבים. לאחר מריבה, גבי עוזבת ואיוון נחוש להחזיר אותה חזרה.הגורל מתערב, איוון וגבי נפגשים שוב, ואיוון לא יוותר עד שישיג את גבי.

הספר הוא לא ספר ארוך, הוא כתוב מעולה, קליל, זורם ועם קצת סלנג בריטי. אני אוהבת את איוון וגבי הרבה יותר מאשר את איתן ובריין. הם מקניטים אחד את השני, יש פה ציניות ופינג - פונג של עקיצות בניהם, ופשוט כיף לקרוא. הדמות של גבי מסקרנת, רואים שהיא עברה משהו (אנחנו עוד לא יודעים מה) אבל למרות החשדות והפחדים היא מוכנה ואוהבת לקחת סיכונים. איוון משעשע מאוד. הוא גבר עשיר,ספורטאי מוכשר שזכה במדליות, יודע שהתואר שהוא קיבל (LORD) ויצירות האומנות שירש לא באמת מגיעים לו או מעניינים אותו. הוא ציני ודומיננטי ועוקצני,המשפחה חשובה לו מאוד והוא לא מוותר על מה שהוא רוצה.

קיצר אני מאוד מאוד אהבתי. ממליצה בחום במיוחד לאלו שכן אהבו את בלקסטון ואלו שאוהבות טרילוגיות קליליות ורומנטיות.
אצלי הוא קיבל 5 כוכבים. ממליצה לקרוא אחרי שקוראים את כל טרילוגית בלקסטון
הספר השני בטרילוגיה נכון לעכשיו אמור לצאת ב30.1.15


לרכישת הספר:http://www.amazon.com/Priceless-Rothvale-Legacy-Book-1-ebook/dp/B00NH0MEJU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1421753076&sr=8-1&keywords=priceless+raine+miller

למי שלא קראה עדיין את "עירומה":  http://indiebook.co.il/shop/u-%d7%a1%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%a0%d7%95%d7%92%d7%a2%d7%aa/%d7%a2%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9e%d7%94/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover