מאד ויין מאת טרין פישר

את הספר הזה סיימתי לקרוא כבר לפני שבוע אבל לקח לי קצת זמן להתאפס על המחשבות ולשבת לכתוב.
הספר הזה הוא מותחן פסיכולוגי. הוא שונה מכל ספר אחר שקראתי, הוא לא קל אבל הוא מיוחד ומעולה.

סנה מתעוררת בוקר אחד במיטה לא שלה, במקום שהיא אינה מכירה והיא לא זוכרת כלום מהערב הקודם. בזמן שהיא מחפשת רמזים ואיך לברוח, היא מגלה שני דברים: אחד היא נמצאת בבקתה נעולה במקום מושלג וקר, והדבר השני היא לא לבד. אייזק נחטף יחד איתה.
ביחד אייזק וסנה מנסים להבין איפה הם, כיצד לברוח, מי חטף אותם אבל השאלה הכי חשובה ודחופה להם זה למה הם נחטפו?
רוצות לדעת את התשובות תקראו ותגלו.

כמו שאמרתי הספר הזה שונה מכל דבר אחר שקראתי. הוא המותחן הפסיכולוגי הראשון שקראתי, והוא לא יהיה האחרון.
הכתיבה מעולה וזורמת, התרגום פשוט נהדר, ולמרות שהעלילה לא קלה, היא גורמת להתחיל לחשוב ולנסות לנחש מה מסתתר.
העלילה מתקדמת לאט. מאוד לאט. הסודות מתגלים אחד אחד ובאיטיות ויש קפיצות בין העבר להווה שלקח לי קצת זמן להתרגל אליהן.
היה לי קצת קשה להתחבר לדמויות בספר. סנה היא בחורה מאוד מתוסבכת. העבר שלה קשה ומצער אבל דרך ההתמודדות שלה, או יותר נכון אי-התמודדות קצת הפריעו לי.
אייזק הוא המלאך השומר של סנה. מהיום שהם הכירו הוא פשוט נמצא שם. כשהוא מגלה שהם לכודים ביחד הוא קול ההיגיון. הוא מכין אוכל, מנסה לשמור על השפיות של שניהם, מטפל בה, ובעיקר מנסה לשכנע אותה להתחיל לחשוב מי יכל לחטוף אותם ולמה.
הסיפור של שניהם הוא לא סיפור סינדרלה, והוא לא הרומן מהאגדות. הדמויות פה לא מושלמות, לכל אחד מהם הבעיות והשריטות שלו.ורק קראת הסוף כשהכל פתוח ומובן הצלחתי להתחבר לסיפור שלהם.
השירים שמוזכרים בספר תורמים לעלילה, הם שירים מדהימים ובאמת מתאימים לדמויות ולסיפור שלהם.
הספר הזה גרם לי להחסיר פעימה, להתחיל לחשוב ולנסות לנחש את העתיד אבל הסוף שלו השאיר אותי בלי אוויר ועם פה פתוח.
אז נכון שהספר לא קל, והוא לא מתאים לכל אחד. אין פה סיפור אהבה גדול מהחיים או סיפור סינדרלה אבל הוא עדיין ספר טוב. אני נתתי לו 4 כוכבים


הספר זמין לרכישה אלקטרונית ומודפס דרך אינדיבוק או מודפס בחנויות הספרים
לרכישה: http://indiebook.co.il/shop/%d7%90%d7%94%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%95%d7%a6%d7%90%d7%94-%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%a8/%d7%9e%d7%90%d7%93-%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9f/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover