קסם בשולי הדרך מאת אילונה אנדרוז

הספר הזה הוא רומן פראנורמל (לא ארוטי כמו סדרת ציידת הלילה). לא מדובר פה בערפדים או מפלצות אלא בעולם מקביל לשלנו עם אנשים בעלי כוחות על טבעיים.
בין העולם השבור (העולם האמיתי ללא הקסם), ובין העולם המוזר (העולם עם הקסם) נמצאים השוליים (בהם יש קסם אך מולחש וניתן מהם לעבור לשני העולמות) ושם מתקיים הסיפור שלנו.
רוז בחורה צעירה, שאמה מתה ואביה נטש אותה, נשארת לטפל בשני אחיה הצעירים. גם רוז וגם אחיה מחזיקים ביכולת קסם. בנוסף ליכולתיה לקלל ולעשות כשפי הגנה, רוז יכולה גם להבזיק בצבע לבן. (דבר שבדרך כלל שמור לטוהרי דם כחול ולא לבני תערובת מהשוליים).
בשל יכולותיה רוז היא "מצרך" מבוקש וגברים ניסו לשכנע אותה להינשא להם ואף ניסו לחטוף ולמכור אותה למרבה במחיר.
דקלן, לוחם משוחרר מהצבא של העולם המוזר, מגיע לעיירה ולביתה של רוז. הוא רוצה שרוז תתחתן איתו, אך היא מסרבת ולאחר ריב הם מסכימים על 3 אתגרים שעל דקלן לבצע ואם ינצח בכולם רוז תינשא לו.
בזמן שהוא ממתין לאתגרים של רוז, דקלן ורוז מנסים להגן על משפחתה של רוז ועל שאר הכפר מהיצורים שצצו בכפר ולאט לאט מתקרבים אחד לשני.ככל שרוז ודקלן מתקרבים ככה גם יותר סודות ותגליות מתחילות לצוף.




הספר היה ספר הפרנורמל הראשון שקראתי ואני מודה חששתי להתחיל לקרוא פרנורמל כי פחדתי שלא אתחבר ולא רק שהופתעתי לטובה אלא גם מאוד אהבתי  ונהנתי מהספר הזה. הכתיבה של הסופרת היא כתיבה מעניינת, זורמת ומושכת. התרגום מעולה, כמעט ואין שגיאות.
 
היה לי כיף לקרוא ולהתחבר לדמויות בספר.רוז היא דמות שעברה הרבה בחיים הקצרים שלה. אמה של רוז התחילה לשכב עם גברים מרוב צער על מות הוריה עד שנפטרה, דבר שגרם שבימי התיכון יציקו לרוז. אביה של רוז נטש בגיל צעיר והיא נשארה לגדל 2 אחים קטנים. היא דמות עוקצנית, צינית, קשה לה לבטוח באנשים (במיוחד אחרי שניסו לחטוף אותה), היא צריכה לעבוד שעות רבות בחברת ניקיון רק כדי לפרנס את משפחתה.
דקלן הוא אציל מהעולם המוזר, הוא חייל לשעבר והנימוסים שלו מושלמים עד שמעצבנים אותו או עד שהמצב מצריך יחס אחר.
הקטעים כשרוז ודקלן נפגשים היו מהאהובים עלי. הריבים, הציניות והעוקצנות בניהם, ההבדלים בנימוסים הפכו אותם פשוט "לחתול ועכבר". המשיכה בניהם מורגשת אבל רוז תעשה הכל כדי להתכחש לזה.
מפרק לפרק יותר ויותר התאהבתי בדמויות של האחים של רוז. אז נכון שניהם ילדים קטנים בני שמונה ועשר, אבל הם עברו דברים בחיים שלהם ורואים גם לאט לאט את ההתבגרות שלהם כשהעלילה מתקדמת (ועדיין ההתנהגות שלהם לרוב מתאימה לילד בגיל הזה) הם נאמנים לאחותם  ויעשו הכל בשביל לעזור לה.
הספר הזה מתקדם יחסית לאט, הוא רומן שיכול להתאים גם לבני נוער שאוהבים על טבעי. הספרים יתורגמו. אצלי הוא מקבל 4.5 כוכבים.

הספר הוא ספר ראשון מסדרה (רק הוא תורגם וכל ספר בסדרה עוסק בדמויות אחרות) והוא תורגם ויצא ע"י הוצאת אהבות. ניתן לקנות אותו אלקטרוני או מודפס דרך אינדיבוק ובחנויות נבחרות. למי שמעוניינת לקרוא אבל פוחדת שלא תתחבר לספר אינדיבוק מציעים 4 פרקים ראשונים לקריאה.
קריאה מהנה
 
 
לרכישת הספר:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover